R.i.P älskling, jag kommer aldrig glömma dig! ♥

Ja, gott folk, idag har varit rätt bra. Varit med Linda då, som sagt.

Men ikväll, för ungefär en timme sen eller nåt, slog min värsta mardröm in!
Min kanin Stampe, som varit med mig i vått och torrt i 4 år, har tyvärr somnat in! x''{
Jag visste att han var sjuk och så, nåt fel i magen eller nåt sånt säger mamma, men jag ville ändå att han skulle stanna kvar minst nåt år till :'( ♥

Jag älskar dig Stampe, jag saknar dig och du kommer aldrig att bli glömd! ♥♥♥♥
Vila i frid, hoppas du har det bra där du är nu, i himlen tillsammans med alla andra kaniner som somnat in här i världen...
Du tillhörde familjen, varför just nu? Varför just du? :'( ♥

Vill att du ska komma tillbaka, nu! :'(
Var du tvingen att ge dig av just nu? Jag kommer ihåg dom roligaste minnena med dig!

När det åskade som värst för nåt år sen och vi tog in dig till köket och gosade med dig medans åskan gick. Mamma, pappa och Robert gosade också med dig.
Alla gånger vi tagit in dig i tvättstugan och lekt med dig.
När mamma och jag skulle träna dig att hoppa, och du blev livrädd för sopen som var hoppet...

Tänker på dig!
2006-2010
Vila i frid, älskling!

Jag älskar dig Stampe,  vila i frid! ♥♥ :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0