Rebecka kommer från rymden, ungefär som en... alien! :D

Tjatjaaa bloggen!

Känns lite dumt med denna blogg eftersom jag slutat blogga i den andra D:
Men aja, skit samma, snart kommer jag tröttna på denna blogg, eftersom jag tröttnat på mina andra två bloggar här på blogg.se :P
Idag har det varit rätt varmt men blåsigt. Men det gör ju inget, det är värmen som räknas.
Har dock nt solat nånting idag :/
Istället badade jag en sväng i poolen med mamma och sedan blev det ut och cykla lite, sedan film och gotta (ja, jag vet att det nt är lördag men skit samma) uppe i stugan. Sen kom pappa hem och då åt vi pannkaka.
Efter det plockade jag undan i köket och nu sitter jag här och lyssnar på musik medans pappa och brorsan klipper några buskar på framsidan ^^

Ska nog dra upp till stugan och se på mer film nu eller så stannar jag här vid datan och latar mig.
Nej, ska gå till farmor och hämta... Nej, juste, har redan ätit godis och cola idag och jag lär knappast få nåt mer idag eftersom hon tyckte jag var otrevlig förut när jag sa åt henne att skynda på med att ta fram godis (hon tar ju tusen miljarder triljoner år på sig med allt -.-')

Herrå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0