FREDAG

Tjatjaaa bloggen!

Idag har jag väl nt gjort så mycket, mestadels för att klockan bara är 11.20 men aja...
Funderar på att dra med mig Johanna ner till Torpshammar för att vara med Jossan senare. Vi får se hur det blir med den saken.
Iaf, igår kväll var jag på badstranden med Johanna. Badade nt dock, men Johanna hoppade i direkt vi kom dit.
Sedan kom Emma, Joel och Julle (Julia) och då badade dom med Johanna medans jag satt på bryggan och lyssnade på musik. Ändå ganska trevligt med tanke på vädret och den fina solnedgången :)
Nu ska jag nog ta och sola lite, eller så drar jag ut och fotograferar lite om jag hittar batterier till kameran :P

Herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0